Nyår i mitt hjärta II

Det är dagen och det är en jävla massa ångest. Och en jävla massa kärlek. Helst skulle jag vilja dra täcket över huvudet och gråta tills det tog slut. Att det kan göra så ont att ha det så bra. Det är så mycket känslor och  så mycket av det är glädje. Jag får inte ur mig alls hur det känns, jag bara försöker. Men det är för att det är så svårt att beskriva det. Jag finner inte orden. Jag älskar det. Jag mår inte bra utan det. Kanske kombinationen mest, mer än en och en.

Jag har haft helt fantastiska dagar med mina ölänningar. Vi har tillbringat många timmar i sängen med att bara vara. Vi har diskuterat samhällsfrågor. Vi har haft krismöte. Vi har pratat sex. Vi har sjungit. Vi har värderat och omvärderat. Vi har dansat och älskat, älskat att umgås, älskat att bara få vara tillsammans. Svårt att skiljas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0